nu ska jag skärpa te mig!

tillät mig själv lite sovmorgon idag istället för bodybalance som stod på mitt schema.
kände att jag behövde det.

hade en lugn och fin morgon tillsammans med älsklingen. frukost, slapp i soffan, kort promenad i solen med von katt i famnen och lunchtid tillsammans.

nu har vi skilts åt på grund av arbete.

jag har lagt upp en lite luddig plan i min skalle.
jag har idag börjat fylla i matdagbokskorten igen.
sluta "unna" mig saker för det är jag ändå inte värd när jag är så plufsig.

försöker att inte äta hela tiden som jag har gjort dom senaste veckorna.
kommer på mig själv att äta för att jag är uttråkad..

skärpning på torpet är det som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0