nej nej nej-dag

oj vilken skitdag det är idag för mig..

det började när jag vaknade när jag kände en känsla i mig att det är något som inte är bra.
sedan har det bara fortsatt.

ville ändå envisas med att träna innan jobbet. pumpa kroppen lite och lade på lite extra på bröst, det gick visserligen hur bra som helst men efter det så kände inte min kropp för att prestera mera.
kanske att jag fyllt på med förlite innan passet plus dålig sömn eller så är jag bara klen. eller, så har min kropp inte fått återhämta sig ordentligt..

nu slutar jag snart jobbet och det ska bli så djävla skönt..
fan för att jag jobbar imorgon och dagen efter det och dagen efter det och dagen igen efter det.

ja, jag borde ta tag i mig själv och sluta gnälla för bövelen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0