citationstecken

just nu är det inte bra.

innan jag kommer hem från träningen köper jag lösgodis, för att "unna" mig.
kommer hem och är trött.
småätit lite godis på hemvägen.
tar en proteinshake för att få i mig något "vettigt".
äter sedan godiset.
kräks sedan upp godiset och bannar mig själv för att ha dålig karaktär.

jag är en dålig människa som låter mig äta godis.
jag är en dålig människa för att jag "unnar" mig att äta det jag tycker är gott.
jag är en dålig människa för att jag inte "kan bestämma mig" för om jag ska vara "frisk" eller ätstörd.

så fort jag tillåter mig att vara "frisk" kommer det ätstörda och anfaller bakifrån och slår. hårt.

jag skäms när jag köper godis och "onyttigheter", ändå gör jag det.
jag skäms att äta när folk ser på, om jag äter för mycket eller för onyttigt.
jag skäms att jag inte ens kan bli smal.

det är inte bra just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0