börjar få mer & mer panik över att detta inte är hållbart.

när jag kom hem igår skulle vi mysa framför tvn med en film och äta.
vi skulle ha sett en film med nathalie portman, jag insåg att det inte skulle gå, vi såg bridget jones istället..
jag är sjuk i huvudet.

flera dagar i rad nu har jag kräkts upp middagen/kvällsmaten.
det börjar lugnt och sansat att jag äter vanligt, tills det slår slint i skallen och jag känner att jag bara vill äta och sedan slänger jag ut någon löjlig ursäkt, tittar älsklingen djupt i ögonen och lovar dyrt och heligt att jag inte ska kräkas, det är absolut inte det som är tanken - litar du inte på mig?
jag är en fruktansvärt hemsk människa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0