vet inte om jag ska skrika, gråta eller bara be om hjälp?

gårdagens träning gick ju åt fanders och jag skyller på att jag var dum nog att ta några ångestdämpande tabletter någon timma innan.
jag försökte börja på löpbandet, kanske runt tio minuter bar jag där.
gick vidare till roddmaskinen, 2000 m skulle jag "ro" men det var 1000 och det tog ju en evighet.
sedan övade jag lite marklyft och knäböj. tog tag i ett par hantlar och lade ifrån mig dom lika kvickt.
inne i yogasalen kickade det lugnande in ordentligt och om jag hade stängt ögonen och slappnat av hade jag nog somnat.
så det var en timmas yogaplåga.

somnade så fort jag hade fått i mig en proteinshake.

va fan håller jag på med?

nu sitter jag i soffan, har tittat på fiskarkatter och lyssnat lite på pj harvey.
överväger nu om jag ska fara och köra ett pass bodybalance innan jag börjar jobba eller vara hemma.

jag undrar återigen, va fan håller jag på med?
det är som jag fastnat i en spiral nedåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0