varför är jag så himla negativ?

en kollega på jobbet tycker jag är så fruktansvärt jobbig..
jag är inne i en "inte-må-så-braperiod" och har lite svårt att anstränga mig glad heela tiden, men jag försöker.
ändå ska hon så fort jag inte skiner upp när hon talar till mig fråga:

-varför är du så himla negativ??

i den stunden hon gör det vill jag bara skrika och gråta och falla ned på marken.
jag orkar ingenting i den stunden och känner mig så djävla misslyckad..
hon har nog sagt detta dagligen när vi har jobbat ihop.
och jag vet inte vad jag ska säga.



Kommentarer
Postat av: S

Vadfasiken, det var väl himla negativt av henne att säga så?

2011-11-12 @ 21:44:01
URL: http://liamkingofsiam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0