skulle kunna omfamna en främling för den har en fin tröja som gör mig glad.

morgonens cykling var nu avklarad!
jag tog mig upp

jag tog mig dit
jag trampade iväg
jag tog mig hem igen

nu sitter jag nyduschad och tänker att det kommer att bli en lång dag för jag jobbar sent.
men det gör inte så mycket, för jag är ledig imorgon!!

ledig på en helg har nu mera blivit lyx, men den känslan försvinner nog efter några veckor.

i helgen ska jag förbereda mig, för jag har tre olika saker att förbereda mig inför.
vissa saker mer ångestladdade än andra.
men jag säger högt och tydligt till mig själv: jag ska göra detta! för jag vill detta!!

har än så länge fått i mig:

1 deciliter minimjölk med kanel - innan cyklingen
svart kaffe och en skiva något superduper bröd som ska ha lågt gi och jadijadi - efter cyklingen
funderar på en kopp kaffe till innan riktiga frukosten som är min heliga gröt.

just nu är jag i mycket gott mod efter att adrenalinet har fått pumpa igång såhär på morgonkvisten.



Kommentarer
Postat av: Eriiza

Yes, testade den igår, skillnaden idag var att rodnaden inte var lika ytlig, och det "buktar" inte ut överallt som det gjorde igår.

Men jag tror att det är produkt man måste köra på någon vecka för att den skall ha full funktion.

2011-11-18 @ 20:33:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0