samanfattningsvis - helvete.

ingen bra dag idag även om förutsättningarna faktiskt har varit det.

tog lite sovmorgon, åt frukost, slappa, gick ut på promenad med några få löpsteg tillsammans med älsklingen.
efter att vi kommit hem fikade vi i godan ro.
efter det så kände jag mig bara så himla stressad.
försökte mig på att laga lunch men det gick ju åt helvete..
brände kryddorna redan från början så allt smakade skit.
älsklingen däremot sa att det var gott men jag tror ändå att detta var ren och skär lögn för att jag inte skulle få ett större psykbryt än vad jag fick.

och nu är jag så stressad så jag vet inte vad jag ska göra.
ska straxt iväg och träna men det känns som det kommer  gå skit det oxå.
imorgon ska jag tillbaka till jobbet och är förbannat opepp på det..


vet inte vart jag ska ta vägen för tillfället. känner mig borttappad och bara väldigt ledsen och allmänt orolig för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0