nu vill jag vara en vampyr.

jag vet inte riktigt hur det gick till,
men jag är fast i serien vampire diaries!!

började titta lite oskyldigt av en slump en eftermiddag på tv6,
dagen efter sändes det igen när jag satte på tv:n och nu har jag hela säsong ett och två som jag vill titta på mest hela tiden.

så igår satt älskling och jag och tittade och avslutade mitt i ett avsnitt för det var läggdags.
och nu idag när jag startar tv:n är det samma avsnitt på tv6 som vi såg på igår kväll, och kanske fem minuter innan där vi stängde av igår!!

det är såå meningen att jag ska se den här serien!!!!!


Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, min syster älskar den serien också, själv har jag inte riktigt fastnat för den :/.

2011-11-23 @ 21:36:31
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0