frukostbordet?

sitter vid matbordet och äter min gröt, nu med gigantisk sharonfrukt, kanel och minimjölk.
inte ens katten ville stiga upp med mig så mina älsklingar ligger kvar i sängen.

har haft två vilodagar nu i helgen. kände att det nog vart dax när ländryggen strular, mina axlar gör ont och benhinnorna har börjat skrika.

saker och ting börjar klaffa ihop, det är bara jag som måste göra detsamma.
tre stora saker som ska göras!
tre stora saker som jag vill göra!!


idag siktar jag in mig på att cykla på lunchen och kanske ett cykelpass i eftermiddag, för förbränningens skull - för att jag är kvinna som min man till chef skulle sagt.
min man till chef är nästan sjukligt fixerad av att nämna att han är man, jag kan ju bara ana varför..


är det verkligen sant att 3 teskedar kanel blir 30 kcal förresten???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0