den isländska yoghurten i sverige!

det var meninigen att älskling och jag skulle köra en sväng i gymmet innan bodybalancen men det gick väl sådär för min del.
jag sätter mig i en maskin kör sju gånger och tröttnar.. så det var ju ganska misslyckat för min del sedan så kunde jag i alla fall få lite träning under bodybalancen i alla fall.

sedan gick vi och handlade och hitta den! vi hittade skyr yoghurten!!
se bild längre ned!



jag åt den med blåbär och ser fram emot att testa alla!
den är naturligt proteinrik, naturlig låt fetthalt, tyvärr är det 5 % socker i den men man kan väl kanske inte få allt..

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Mitt hår har varit i samma längd snart ett år, i början toppade jag det för att det skulle växa, men det händer inget ändå, så jag har faktiskt gett upp.. =/

2011-11-10 @ 14:02:34
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0