bodybalance 54

pallrade mig iväg till gymmet och bobybalancepasset.
har kört 54:an några gånger nu så det är väldigt skönt att kunna koppla bort det mesta och bara göra.
instruktören idag har en väldigt härlig röst och formulerar sog väldigt bra.

bodybalance 54


har idag ätit:

frukost - havregynsgröt med minimjölk, kanel och russin, två mackor, en med messmör och gurka och en med ost och sockerfri marmelad. svart kaffe.
innan pass - coca cola light
efter passet - proteinshake, 1/2 dl havregryn och russin. svart kaffe.

ska laga mig någon mat innan jag börjar jobba senare.


har nog förlikat mig med att jobba nu i eftermiddag men innan övervägde jag att ringa mig sjuk men det känns inte okej när dom har kris på personal. jag kan behöva pengarna.
ska även tala med min chef om att ta bort mig från en av helgerna jag jobbar. hoppas att det kan lösa sig. nu jobbar jag två helger är ledig en. när man inte får en skit extra för det så känns det bara skit att jobba.

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så himla mkt! Inspirerande att få sådana kommentarer:)

2011-11-03 @ 03:11:23
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack snälla fina! hoppas du får en fin helg :)

2011-11-03 @ 19:08:49
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0