behålla lugnet efter gymmet.

har tränat och det gick väl ändå vägen.
körde totallt slut på mina biccar så det var svårt att fortsätta med axlar sedan.
har en väldigt bra låt här nedan när man styrketränar. bry er mindre om videon och mer och musiken.



sedan vart det ett som vanligt härligt bodybalancepass. dock lite jobbigare när man kört igenom hela kroppen innan men bara mer utmanande.

har nu ätit något som jag aldrig trodde jag skulle äta - makrill i tomatsås.
har hittat en utan socker i och det är mycket protein och annat nyttigt och välbehövligt efter två timmar i gymmet.

nu känner jag mig lite mer med gott mod men det gnager ändå i mig.
ska försöka att lägga bort det. ha en lugn stund själv tills älsklingen kommer hem och kanske se lite på beck på tv4 fram till nyheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0