sovadax som vi säger till von katt.

oj vad tiden inte har räckt till.
nu känner jag mig mer på banan vad gäller att hinna med.
kan dock inte andas ut riktigt än.

min mage är i alla fall okej nu. fyllde på med för mycket onyttigt efter kvällspasset bara så den är svullen.
det att jag åt massa bröd(!) gör heller inte saken bättre.
ger jag mig lilla fingret tar jag hela armen.
är arg att jag tog dom bitarna naturgodis som jag gjorde.

tränade i alla fall som sagt cykling imorse, sedan satt jag still i skolan och så vart det favoritpass nu i kväll.

måste måste ju komma i ett par jeans till en grej i början av juni!!
måste måste ta det på allvar!!


Kommentarer
Postat av: nermina

vart har du köpt det skiiiiiiiit fina linnet och hur mycket kostade det ??!!! :O

2011-06-21 @ 21:52:56
URL: http://somingenting.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0