slängs tillbaka.

okej.
hantera hantera hantera.

hantera att en klasskamrat faktiskt tror ont om mig, att jag är en ond människa, att jag vill illa.

hantera hantera hantera.

jag känner mig:
ledsen, missförstådd, oförmåga att förklara hur jag känner inför honom, värdelös, ond, hemsk, elak, tung, gråtfärdig.

jag vill:
skrika, gråta, straffa mig fysiskt, slå honom, gräva ned mig, försvinna, flytta, prata med någon som varit där och sett detta objektivt.

jag borde kanske:
ta hand om mig själv, tänka på min sårbarhet, ta en liten paus från allt och lägga mig på soffan men NEJ! det är jag inte värd!! jag kan inte belöna mig själv för att jag beter mig som en idiot, en hemsk människa, en ond människa!!

va fan ska jag göra då?????????????



Kommentarer
Postat av: Anonym

för jag är ganska dum haha

2011-05-25 @ 21:01:27
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0