mycket mage.

min mage vill inte vara med längre och jag gör det nog bara värre när jag försöker hjälpa den.

har länge haft svullen mage nu flera dagar i sträck utan att den gått ned i mellan.
har känts lite stopp om man säger så. fast inte helt.
köpte dessa små kuber, frukt & fibrer. läste slarvigt och tog två kuber.
dock så hann magen före och det var inte så mycket stopp längre.
sedan läser jag att man ska börja med en halv kub av frukt & fibrer.

mår lite illa och har svårt att få i mig något att äta.
det måste jag dock för jag har kört 30 minuter spinning plus ett 55 minuters pass med funktionell träning.

hatar detta med magar. äckligt och jobbigt..
min mage känns trasig..

se på skipper och sörpla filmjölk nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0