löptränat och det gick så himla bra.

körde järnet på intervallpasset på gymmet!! svetten skvätte ifrån mig och lite aggressioner fick jag nog ur mig genom alla slagen.

fick middag idag så jag åt av, till och med efterrätten - tårta(!)
varför? jag vet inte men nu gjorde jag det och jag kräktes inte efteråt.

istället for sambo och jag till parken och löptränade.
sambo som hade sådan fin energi fick helvetiskt ont i sitt knä och fick avsluta, jag - ego som jag är fortsatte själv.
5,71 km sade nikepodden, så i alla fall 5,5 km skulle jag tro, beroende på hur pålitlig den är.

nu gör benhinnorna ont så dom ska sträckas ut och få voltaren på sig.

nu blir det mys i soffan med film och sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0