jag är en gås. berömmen är vattnet.

är så dålig på pilates, började nästan gråta i slutet när instruktören säger åt oss att vara nöjda med oss själva för alla gjorde sitt bästa.
men men, det var andra gången i mitt liv, får kanske ge det fler gånger.

hann oxå med ett härligt slå-i-luftenpass!!
sparkade stjärt så svetten skvätte som bara den och sambo var oxå med med mindre svett och mindre ork.
men vilket härligt leende på sambons läppar som jag skymtade mellan slagen.

har oxå införskaffat handskar som ska användas flitigt när det ska lyftas tyngder och kanske även när det ska cyklas för bra grepp.
vet dock inte hur nöjd jag är med dom för dom är gråa.. vet inte.. tveksam..

har fått mycket beröm för en gjej i skolan men jag kan verkligen inte ta åt mig.

har nu ätit kvällsmål såhär sent för jag kom hem väldigt sent.
åt såklart för mycket och dessutom så åt jag massa 70 % choklad förut.. skit..

imorgon blir det något skojigt pass om jag kommer ur sängen i tid.


Kommentarer
Postat av: ch

äsch! pilates är ju relativt nytt.. ingen är bäst i början? ge den några gånger och känn att du gjort ett bra jobb :)

2011-05-19 @ 08:22:47
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0