igår eftermiddag.

jag är yr jag har ångest och på gränsen till panik.
undrar vad fan jag håller på med och vad som händer?!!?!?!?!?!?


sjuttio spänn fattigare på grund av hets.
har hetsat och kräkts och känner mig tjockare och fetare än någonsin.
äcklig och vidrig. värdelös och hemsk. fet och ful.

sambo har försökt be om förlåtelse genom sms.
jag är trött på att det alltid är jag som gör fel.
det började redan igår.
det är alltid jag som får skulden för att bete mig illa och göra si och göra så.
med stor sannorlikhet är det väl så. fast det är inte så att sambo vill höra min synvinkel.

har tillbringat sex timmar med att jobba i gruppen utanför skolan och jag känner mig värdelös och efterbliven.

när jag körde hem kände jag mig ofokuserad och vart rädd för mig själv och mina tankar.
visst att många, dom flesta kan ha tankar om att "tänk om jag kör in i räcket" osv..
men detta var så äkta och nära. jag ville bara gasa mer och mer. se vad som skulle ske. hur illa jag skulle bli skadad.
tunnelseende och panik.

vill ta en paus från mig själv för en stund, någon vecka eller månad.
jag vill inte umgås med mig själv. inte vara mig nära.
jag är en hemsk människa.
jag trodde det skulle "gå över", vara en period som skulle gå över.. men det är jag som är såhär.
jag är en hemsk människa enda in i märgen.

det är fel på mig.


Kommentarer
Postat av: Candy

Du är inte hemsk. Även om du känner dig som det. Men du är inte alls hemsk. Du mår dåligt och det är inte ditt fel. Det är inte ditt fel heller att din omgivning inte alltid förstår dig. Kram!

2011-05-14 @ 15:35:24
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0