huvudet hinner inte med.

skolan avklarad.

har nu ätit en portion gröt till med kanel, kokoschips och lättmjölk.
till lunch åt jag lax med gröna bönor, kesella och sallad så jag tänker att det kanske räcker nu innan träningen.
klarar inte av att köra kondition med fullproppad mage.

såg på efter tio under lunchen förut och vart sugen på att baka muffins med proteinpulver.
ska nog allt kolla upp detta lite närmare.

fick en inbjudan till iformloppet, 5 eller 10 km. detta vart jag väldigt peppad på!
ska tala med sambo om saken.
behöver någon att bolla med innan känner jag.

är just nu så slut i skallen så jag hade allra helst viljat gå och lägga mig i sängen.
men istället ska jag packa min gymväska och dra till gymmet.



jag vill ju faktiskt lyckas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0