blir galen på spänd mage och svullen hals.

har precis varit på mitt favoritpass 55 minuter.
har tagit ett glas med aminosyror med citron.
ska väl fylla på med en halva alligatorpäron och sedan kanske dra ett annat pass, ett nytt pass.
känner att jag egentligen inte borde för att min hals känns lite svullen och kroppen lite lite öm.
men jag vet inte.

magen gör mig galen! är arg på mig själv för att jag gjorde ett uppehåll med probimagetabletterna.
nu får vi se hur fort det kan tänkas ta innan magen slutar vara spänd.

är allmänt förvirrad över denna dagen.

det hade gått bra i skolan och jag tror att det beror på att jag inte var där.


Kommentarer
Postat av: it's hard times for dreamers.

förresten, får jag lägga till dig i min länklista? ♥

2011-05-03 @ 23:36:01
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0