andas så blir det bra?

äter gröt, lyssnar på maggio, stressad, illamående, förvirrad.

ett kapitel är nu även det avslutat. fler ska avslutas denna vecka. det kommer ju nya..
har skrik, skratt och gråt inom mig som inte orkar ut för jag är så trött och hinner inte.

ska straxt iväg och aerobica, måste måste bli bättre!!
efter det blir det på stan häng med mig själv.
sedan är det favoritpass på gymmet.
försöker nu fylla på med energi men mår illa.

känner mig ännu mer ensam. drar mig visserligen undan.. för jag vågar, orkar inte vara med.
kommer en svag ånger men slår bort.

ska byta till lady gaga och packa min väska och fara till gymmet.


Kommentarer
Postat av: ch

gillar också gröt! gott och mättar! det enda som kan vara jobbigt är att jag känner mig ibland tung. jag bruka äta de innan match ibland :) kram

2011-05-30 @ 22:38:05
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0