zigtech kanske.

sitter vid köksbordet och äter havregrynsgröt med svullen mage. förstår inte vad det är med den..

har tänkt om när det gäller skorna och har hittat ett par andra som lämpar sig till löpning.
reebok zigtech.
ska vara skonsamma för benmusklerna och just då benhinnorna, vilket är väldigt bra i mitt fall då jag har haft problem med dom. och har fått tillbaka känningarna nu när jag sprungit lite på löpband.

idag vaknade jag nog utan halsont men känner mig lite sådär men det kan oxå vara för att luften i sovrummet är hemsk märkte jag förut.

idag ska packas och så vidare..
träningskläder och löparkläder är givna.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Förlåt för att jag varken bloggat eller svarat på kommentarer på så otroligt länge!’

Men är förhoppningsvis tillbaka igen… =)



Haha, eller hur, vem vill inte b o inuti en rosa mjuk björn !?!? ;D

2011-03-21 @ 15:15:26
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0