vill verkligen inte se klassen idag.

gårdagen ändrades sedan till det bättre men sedan så fick jag sådan fruktansvärd huvudvärk.

idag ska klassen samlas igen och det ser jag verkligen inte fram emot..
imorgon så är det tänkt att vi ska fara och vara borta i två nätter och det känns som att vara borta i en evighet med klassen.

dessutom så är jag förkyld, tror jag. ja, jag vet inte helt säkert men det känns förkylt i bröstet och så har jag lite ont i halsen. så jag tänker att jag kanske gör klokast i att inte träna om man ser det ur det perspektivet.

så för att pigga upp mig och ha något att se fram emot, bort från klassen och förkylning så är detta med nya träningsskor!
det var inte alls längesedan jag köpte nya inomhusträningsskor men jag skulle behöva nya löparskor nu till våren.
men vill oxå gärna ha dessa reebok easytone!!
jag vet inte om det är så bra att gå instabilt längre tid eller om det ens ger någon effekt.
man vill ju helst tro på reklamen, det är ju enklast. men så är det ju inte.

får se hur jag gör, det är ju mycket pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0