vill träna!!

en okej dag får jag väl säga.

har lagat "riktig" mat för första gången på länge idag.

stekt lax(fisk!!) den fick ligga av sig lite på hushållspapper efter stekning.
potatis
minikeso med dill
råriven morot.


till och med efterrätt(!)
en kopp milka(choklad) från tassimo
en apelsin


tänkte att jag kanske behövde den lilla extra energin för att bli av med halsontet och c-vitamin är ju nyttigt.

imorgon är jag ledig till klockan tre.
då ska jag nog allt träna med sambo, är bara lite osäker vad gäller förkylningen dock.
packa, äta den andra laxbiten och kanske gosa lite med sambo.

funderar ju oxå på att införskaffa dessa reebok easytone.
vet dock som sagt inte hur fungerande dom är..
någon som har testat?



i övrigt, bra matdag, tror jag.
många små mellisar bestående av bananer, keso mellanmål och nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0