vad håller jag på med nu?

började bra med maten. fram till att jag kom till skolan. fick mat där och åt rejält. kände mig för full i magen och gick till toaletten och kräktes upp lite av det.

kom sedan hem, fast innan det så stannade jag och handlade hetssaker..
så jag har alltså hetsat och kräkts upp det som ville komma upp.
väldigt besviken på mig själv..


har planerat in att cykla vid sju imorgon bitti för att sedan vara i skolan från klockan elva fram till eftermiddagen. sedan träna favoritpasset på kvällen.
vet inte om detta blir förmycket för min kropp, det återstår väl att se.


just nu upptar den mesta av tiden att tänka på vad jag stoppar i mig och hur jag ska göra mig av med det på det ena eller andra sättet.
till skillnad från förr då jag vart smal genom ohälsosamt leverne och nu är att jag vill inte enbart bli smal utan även behålla min styrka och kondition.
ett moment 22 kan tyckas..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0