shopping och hemlängtan.

kämpig dag idag oxå.

hemlängtan som bara den och dagen kändes väldigt lång.
nu ligger jag i sängen och ska straxt sova.
lång dag imorgon oxå men resor och jobb men det "belönas" med en sista natt på denna resan med ett hotell.
rena vita lakan, rena handdukar, antagligen ett gym(!) och denna älskade och hatade frukostbuffé!!
och en kaffe på det!

var och shoppade idag.
fick litet storhetsvansinne när vi bara hade 40 minuter kvar av shoppingrundan.
gick tillbaka till favoritbutiken och köpte ett par ljusa tajta jeans, mjukisbyxor, t-shirt, vårsjal och ett par solglajjer sov dock är förstora.. fast jag tycker ju om dom.. men dom är förstora.. dilemma!!

rikigt kämpigt att inhandla ljusa tajta jeans. muskler som jag inte haft så framträdande på låren syns och vätskefyllda magen kommer i kläm.
butiksbiträde som reagerar på mina armar vad jag förstår när hon bara skulle kolla hur byxorna satt.
jag ville mest ramla ihop i en pöl för att mina ben är tjocka och armarna fula och förstörda.
är det menscykeln som talar?

nu kommer huvudvärken så då går jag och lägger mig och lyssnar på bok.


 

god nattpuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0