tråkigt väder utomhus men nu är jag inomhus.

hemma igen.
passet på gymmet gick väl sådär. kände mig inte riktigt på topp och så började halsen att göra ont mitt i.
men jag körde ändå på och nu har jag ändå fått rört på mig.

nu ska jag börja göra mig iordning inför ikväll.
vet nästan kanske eventuellt vad jag ska ha på mig. håret, ingen aning och jag måste måla naglarna.
ätit lite keso med ingefära nu och ska straxt ta en kaffe.
känner mig ständigt lite hungrig men tycker inte det är så jobbigt. är bara rädd att detta kan leda till framtida hets.
det tar jag då..

nu ska jag göra mig så oigenkännlig som det bara går, alltså vacker.
får se hur väl jag lyckas. om jag siktar högt så kanske jag lyckas lite lite grann.
känns som en evighet sedan jag var ute bland folk såhär.
kan bero på att det nästan är det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0