straxt ned till "gymmet".

igår efter träningen så ställde jag mig på en uråldrig våg som stod vid duschen.
en sådan som man själv måste scrolla på en grej för att nollställa den.
jag vet inte om jag inte nollställt den ordentligt eller om det är för att jag ska ha mens nu i dagarna men djävlar vad mycket jag vägde!!!!!!!!!!!!
fick smått panik och skyllde på vågen, det är vågen det är fel på!!!!!!!

en kan ju alltid hoppas.

nu har jag ätit frulle och vilar mig nu en stund.
ska väl ner i gymmet och springa av mig lite.
jag har bara så svårt att komma igång när det är som tio liter vätska i magtraktern.

alla går fortfarande runt och snorar och äcklar sig.
hoppas innerligt att jag slipper detta ett tag till.. (tar i trä)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0