solsken på mig.



har vaknat upp, duschat och ätit frukost.
två brödskivor med messmör
ett hårdkokt ägg
en liten tallrik a & b fil med havreflingor

har målat naglarna och ska straxt packa ihop för att lämna detta ställe och fara till favoritbutik!!

kunde säga hej till nästan plattmage i duschen. förutom lite mensputande så.


solen verkar skina idag och jag hoppas att den fortsätter med och sprider värme på mig!


idag är det fredag, två dagar tills jag får komma hem!!

en natt på okänt ställe, en natt på bra ställe.

känner nu hur halsen känns en aning svullen. det kan vara ansträngning, det kan oxå vara förkylning som smyger sig på. må det vara det förstnämnda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0