nu vill jag inte se ut såhär längre.

är helt slut.
en givande dag med den gruppen människor.

men jag känner mig som en förbannad tjockis.
magen, enorm som vanligt. hungrig hela tiden känns det som. helst vill jag äta godis och allt som är fett och med massa socker.
har inte tränat idag i och med att det är min vilodag idag, har dock varit nära att sticka till gymmet eller ut i skogen och springa.

nu vill jag rasa i vikt, tack!
nej, det är inte det minsta hälsosamt men nu har jag dragits med denna kropp länge nog och jag får ångest av spegelbilden och att stå i duschen.

kanske att löpningen kan hjälpa till om jag verkligen kommer igång.
sedan så får jag ge fan i att äta hela tiden och massa onyttigt.

är så fruktansvärt trött på detta nu, och tröttast på mig själv som tillåtit detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0