nu vart det rätvisa på dagenslashkvällen.

åt maten och gick sedan och lade mig i sängen bredvid kattfnatt.
huvudet gjorde fortfarande ont och jag somnade till slut.

när jag vaknade övervägde jag på att avboka bodybalancen och fortsätta sova vidare.
var väldigt opepp på att göra något med huvudvärk.

men!

jag tog mig i kragen, som man säger och var där innan så jag kunde springa på bandet.
det vart fem minuter uppvärmning och jag tror att jag hann med att springa i tjugo minuter i alla fall.
bättre än inget.
sedan var det nya programmet på bodybalance! kände mig först kanske efter och trög när dom nya rörelserna började. men kom in i det väldigt snabbt och kunde njuta fullt ut!!

stannade och inhandlade choklad.. egentligen inte okej.
men jag tänkte såhär (försvarstal!)
att jag känner att jag är påväg att bli sjuk och då behöver kroppen extra energi och choklad är gott och jag har ju rört på mig.. och så vidare.. etc etc..

gjort är gjort och min mage känns stor som en elefants i alla fall.
vet inte om den är svullen nu eller vad det är med den. tjock?

nu ska jag varva ned och andas lite hemma innan sambo kommer hem.
ska egentligen skriva en slags ordlista men kanske skjuter lite på det..

tänk att nu är det så gott som vår och solen värmer när den är framme!!
ta till vara i den mån det går!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0