måste ta beslut och magen putar ut.

hemma från skolan. har varit lite lagom genialisk idag förhoppningsvis.
men även det har sitt pris för nu har jag jobbig huvudvärk.

förkylningen känns inte så total längre och jag blir väldigt osäker på om jag kan/borde träna..
funderar på löpning en stund innan bodybalance. kan kanske vara något?
eller så är det för påfrestande om kroppen vill vara sjuk.

tänk om man hade något slags mätinstrument hemma man bara hade kunna kolla snabbt om man kan/borde träna eller om kroppen behöver vila.

känns som jag ätit hela dagen idag.
till frukost
havregrynsgröt med kakao(!) och lättmjölk, två dubbelmackor(!) rågstyrka från polarbröd med messmör natur.
mellis
nötter, äpple.
lunch
två pannkakor med minikeso och ett päron
mellis igen
äpple och nötter

funderar nu på att äta ordentligt om jag ska träna sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0