lite som det är nu.

är iväg med klassen nu.
väldigt lite sömn inatt då halva natten bestod i att resa.

men får bo på ett hotel med rena lakan, handdukar och denna frukostbuffé, älskad och så hatad.

min kropp känner sig lite öm
. efter gårdagens underbara träning, den långa bilkörningen och för lite sömn.
det blir ingen träning idag, tyvärr.
har ätit lite idag oxå.
klarat mig ganska okej.
har nyss ätit åtta små bitar vegetarisk sushi, det var gott men tacka vet jag mitt vanliga sushiställe!

åt i alla fall inte överdrivet mycket på frukostbuffén imorse.
sedan så har jag sammanlagt fått i mig.
två koppar cappuccino, en och en halv banan, lite blandade nötter och en brödbulle med smör.
hoppas att jag inte får för mig att proppa i mig mer för nu ska jag bara ligga i sängen tills imorgon.




Kommentarer
Postat av: Eriiza

Ja, allt blir värre då.

Mitt psykiska blir ju påverkat av smärtorna, så ge mig något som lindrar smärtan !!

2011-03-22 @ 19:09:16
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åjo svettigt vare!

Men efter så var jag inte så utmattad som på andra pass, fast som sagt det är ju vad man gör det till! :)

2011-03-22 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0