kan inte sov mer för tillfället.

kan inte sova mer för stunden.
för mycket som susar runt i huvudet antagligen. "mycket" som händer idag som jag ser framemot.

eller skulle i alla fall ha gjort, nu blir jag lite osäker.
för det första var att träna ett pass på gymmet på förmiddagen.
men nu kommer halsontet.. har blivit inpräntad och hört från flera håll att man inte ska träna då..
jag får se hur det känns längre fram då.. fan att planen ska gå i stöpet!!

innan det ska jag äta en smarrig frukost.
efter träningen ska jag ta med mig lunch till skolan direkt efter träningen och jobba med klasskamrat.
sedan ska jag hem och snida om till fiiinkläder och ha tjejkväll och dricka så kallat "bubbel".
(ska inte tänka på hur många kalorier?)
det var längesedan jag gjorde något sådant känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0