kan inte bestämma min om det är fyra eller tre dagar kvar imorgon.

vill nog allra helst bara bli omhållen nu.

men istället ligger jag ensam, klassmedlemarna äter kvällsmål och umgås.
jag har, som den tjockis jag är, ätit lite naturgodis.
överväger om jag ska kräkas upp eller inte men det lutar nog åt inte för det blir krångligt och så har jag svalt en nattinattitablett som jag inte vill ska förfaras.

nu ska jag plugga in ljudboken i mina öron och hoppas på att somna så fort som möjligt.
ska upp vid halv sju imorgon och då är det stressigt och sedan på eftermiddagen ska vi fara iväg och lämna detta ofräscha ställe.

tänker att efter mensen så blir jag smal. undrar om det blir så.
det mesta av svullnaden måste väl ändå ha gått ned när jag kommer hem på söndag och då i veckan ska jag ställa mig på vågen på gymmet och få min dom.
även fast vågens siffror inte är hela sanningen.
men jag ska även börja med måttband när jag kommer hem.




puss & god natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt du är <3333333

2011-03-09 @ 23:44:54
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0