hittade ett gym!

åh åh åh tjejer!!

nytt boende, ska bo här i två nätter igen och det finns ett gymliknande rum i källaren.
så jag har crosstrainat i 15 min som uppvärmning
sprungit på löpband i olika hastigheter och nivåer och alternerat med hantlar i 30 min
och sedan stretch på det.

känner att det var lite lite i efterhand meeeeeen bättre än ingenting!

ligger nu i sängen och har ätit.

ett kokt ägg
tre (skäms) mackor med messmör och tomat
en tallrik med filmjölk med nötter i.

ja, det är väl mycket.. men gjort är gjort.

har faktiskt köpt tabletter på apoteket för min uppsvällda mage, ska hjälpa om ett par dagar.
sedan så köpte jag suturtejp och förband.
jag tror nog allt att det är väldigt dumt att tejpa ihop det nu efter så många timmar men jag vet inte vad jag ska göra. vågar/vill inte ringa vårdcentralen för dom vill säkert bara att jag ska komma in och dessutom skäms jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0