helvetes djävla skit!!

påriktigtpanik!!

jag inser nu att jag gått upp massor, på riktigt!!
ställt mig på våg och ser ju själv i spegeln, jag är stor!!

fattar inte riktigt vad jag gjort för fel?!
äter för mycket antagligen med det ska det verkligen bli ändring på.
snälla självdisciplinen, vakna!!

nu blir det fan inte att "unna" sig, fan vilket fåneri egentligen!!
det kanske är det jag gjort för mycket.. svaga djävel..

skönt att jag cyklade i morse och tränat en timma på favoritpasset nu ikväll i alla fall.

inhandlade sallad och grapefrukt på vägen hem, och en dosa snus..
kanske kan ta en snus när jag egentligen vill äta?
tröstshoppade även innan passet, ett rosa träningslinne och en gråsvart träningsjacka.

ja, just nu är jag väldigt extrem i mina tankar, det är för att jag har tjockispanik!!

blir så förbannat trött på att man inte kan prata med någon om det.
alla bara drar det till sig och frågar om man tycker att dom är tjocka och bla bla bla..
nu handlade det ju om och min känsla för min egen kropp.
jag är van att vara smal då blir det väldigt jobbigt när jag går upp..

har bara fyllt på med en muscle recovery, low calorie, vatten och 30 ml aloe verajos.

ska dra ned på frukosten från och med imorgon!!

jag känner mig så himla löjlig som håller på såhär men här får jag i alla fall ur mig det!!
jag är äcklig och misslyckad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0