fyra dagar kvar. fyra alleles för långa dagar kvar.

ligger fortfarande i sängen. dom andra har för längesen börjat fixa iordning.
men inte jag.
och det kommer jag säkerligen få skit för senare, men det tar vi då bara det inte blir innan söndag.

är rädd att det onödiga jag gjorde på armen ska bli infekterat. det gör ont men å andra sidan så är det ju klart att det gör ont.
men jag får väl ha uppkik över det och hoppas på det bästa.

har försökt att packa iordning men det är svårt när man inte kan packa ned allt för vi ska ju sova här en natt till. men då får jag istället stiga upp tidigt imorgon och fixa.

på söndag får jag äntligen komma hem.
då ska jag tvätta allt i resväskan.
gosa med min sambo och katt.
göra vad jag vill för jag är hemma!
gå till gymmet på dom pass jag vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0