fettot är upprört.

sådan helvetes överdjävlig ångest just nu!!!!!!!!!!!!
vill slå sönder och skada nuuuuuuuuuuuuuuu..
sambo fattar ingenting och jag är väl inte förvånad egentligen..

i föregående inlägg så var min plan idag nedskriven i korthet.
idag vaknar jag och det är fan ingen sol men det är egentligen oväsentligt.
jag är förkyld på riktigt nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ont i halsen och trötthetskänsla i hela kroppen..
fan ta mig!!!!!!!!!!!!!!!
jag som åt choklad, marabous mangochoklad igår i soffan med sambo för att jag visste att jag
skulle träna minst två pass idag!!!!!!!!!!!!!!
ja, det är djävligt mycket utropstecken.. men ni som hänger med om vad jag talar om kanske förstår.

nu sitter jag alltså vid köksbordet och ska trycka i mig gröthelvetet och känner hur magen bara blir större och större och vet att jag inte kommer kunna röra på mig idag.

"bästa" planen vore att bara ligga i sängen och sova och vila och äta ordentligt så att kroppen får energi att bekämpa förkylningen..
men hur fan gör man det då?

kan någon fatta det här???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0