drömma om fettsugning.

klarat av dagen någelunda i alla fall.
nu ska jag straxt bädda ned mig och somna.

men jag är så djävulskt sugen på onyttigheter. jag känner inte hunger utan jag är just sugen.
jag tror allt att min kropp vill säga mig någonting.. men jag tänker nog inte lyssna!

har proppat i mig resten av gojibären och hoppas att jag inte lyckas bli tjock på dom.
kanske tar ett äpple sedan.

imorgon är det frukost igen och då kommer jag vilja äta mycket så att jag står mig så jag slipper slösa pengar på tråkmat i massor.

hade ju tänkt "passa på" att gå ned nu under denna perioden men det tycks bli det motsatta.
och detta att magen känns så förbannat fet!!!!!
den kanske inte alls är svullen utan det kanske är fett????????????!!!!!!!!!!!
tänk om det är så!!!!

sade i alla fall nej till en kanelbulle jag vart erbjuden ikväll!!
nöjde mig med att lukta på den.

vill vara hemma. vill ha min kissekatt att lukta och klappa på. vill ha min samboälskling nära. vill kunna fara till gymmet och gå på pass så mycket jag vill. vill ha mina egna mattider och bestämma helt och hållet vad jag ska sätta i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0