drar mig undan och är missanpassad.

svärföräldrarna kom hem vid fem och nu har även sambos syskon med sällskap kommit.
och jag har redan tröttnat på sällskapet..

"-åh jag minns inte vilken sida som man har salladsfatet på!! åhåhåh.. jag var ju på restaurang för inte så längesedan så jag försöker komma ihåg hur jag gjorde då.. jag tog smöret med den handen..bla bla bla.."

vi har druckit en kopp kaffe och ätit en semla..
jag åt och jag satt som på nålar tills jag kunde gå och få upp det igen. är rädd att det tog för lång tid..

straxt ska det ätas middag, jag vet, konstig ordning..
hoppas bara på att jag kan få gå och lägga mig tidigt så jag gitter med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0