detoxa??

förresten!!
så börjar min mage platta till sig, äntligen!!
vet dock inte om det beror på aloe verajosen eller probimagetabletterna-som ska ta en till två veckor innan det ger resultat eller om det helt enkelt är för att jag har ätit mindre.

just nu spelar det inte så jättestor roll.
vet att jag har dessa sju kilo kvar som ska elimineras från min kropp.
har nog möjlighet att väga mig på gymmet om jag far dit vill säga.
då blir det dock efter frukost och med gymkläder eller eventuellt efter passet innan duschen men då med frukost och massa vatten i mig.

såg en annons (som jag alltid går på) i nya topp hälsan om en sju dagars detoxkur.

är sugen på att testa även om jag är en aning skepisk.


någon som har testat??



Kommentarer
Postat av: selena

Tack gulligt av dig. Har dock inte kommit iväg än..och om jag drar nu kommer jag komma försent :/ fan, blir en powerwalk istället..



åh har inte testad den där detox kuren, men nu blev jag sugen på att testa :) vart köper man den? och pris? :)

2011-03-31 @ 08:24:35
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: selena

Tror jag skippar hela skoldagen istället.

okej, ja isåfall går jag hellre till butiken jag också! Ska man ändast dricka detoxen under veckan, eller ska man äta också?? Jo vi kanske skulle köpa och testa båda två:)



vad väger du? längd? ålder? såg att du ville ner 7kilo..

du behöver inte svara om du inte vill, men vore kul att veta :)

2011-03-31 @ 08:40:36
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: selena

Jag läste lite på google.. man ska dricka ett glas innan frukost. Sen så kör man väl på som vanligt med mat, antagligen nyttigare alternativ då. Och sen var de viktigt att dricka mycket vatten. Oftast får man gå på toaletten lite oftare, så detoxen sätter väl igång ämnesomsättningen lite fortare skulle jag tro :)



funderar på att köpa de redan idag ^^

2011-03-31 @ 08:50:32
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: selena

åh, lyckost dig. Men jag är snart också på din vikt förhoppningsvis, du har iallafall ett försprång ;)

2011-03-31 @ 08:51:36
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0