varför jag gör som jag gör?

klockan är inte ens tio och jag har redan ätit säkert tio chokladbitar från lösgodiset igår!!
hur kommer då det sig när jag vill gå ner i vikt och inte upp??!!


förstår inte riktigt hur jag är funtad!!

idag ska vi fara iväg över helgen. blandade känslor. det är maten som är jobbig som fan!!
kommer ha ögon på mig ordentligt..

nu ska jag ta en kopp kaffe och sedan fortsätta städa, tvätta och packa.


tån gör fortfarande ont och det är jättejobbigt för jag är jätterädd att det kan vara något farligt.


Kommentarer
Postat av: F

Jag är försiktig, lovar.



Åhh, tallriken!! SÅ fin <3

2011-06-27 @ 13:56:25
URL: http://theskinnyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0