strålande sol och svidande gump.

solat i några timmar.
somnade en stund och har nu bränt mig på gumpen.
samma misstag jag gjorde förra året.

men ska nog inte sola mer idag utan kanske fokusera på att förbereda mig inför träningen.
dock så vill jag passa på att sola medans solen är framme.

na händ
men om jag stannar hemma så sträcker mier långsamt efter förbjudna ting.
tränar jag så skjuter jag antingen upp det eller så mår jag bättre och vill inte ha längre.


kan inte förstå hur min f.d. psykläkare kunde skriva ut ännu mer tabletter igår till mig.
han frågade om jag ville ha vid behovs medicin och det kan jag inte tacka nej till om jag blir tillfrågad.
jag hade aldrig frågat efter det själv för jag trodde aldrig han skulle gå med på det.
han kanske har glömt.
.


Kommentarer
Postat av: M

Ja, har haft precis likadant förut. Och tappade nageln några veckor efter att den blev blå/svart. Så jäkla nasty! Och känslan när nageln inte sitter helt fast längre är sjukt äcklig! Tror inte att du behöver kontakta vårdcentralen eller så. Den växer ju tillbaka sen! Och blir minst lika fin! :)

2011-06-29 @ 19:36:00
URL: http://storleknoll.blogspot.com
Postat av: M

Inga problem!! :) Hoppas det blir bra snart!

2011-06-29 @ 19:51:17
URL: http://storleknoll.blogspot.com
Postat av: M

Och justdet! Det kan hjälpa om du byter skor (som du tränar med osv). Skorna kan vara för trånga så du får ett slags blåmärke under nageln (eller vad sjutton det kan vara!). Så prova att använda mjuka tygskor eller nåt sånt när du promenerar. Dock är det inte så bra för leder och sådär, men ett par gånger skadar väl inte! :)

2011-06-29 @ 19:53:41
URL: http://storleknoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0