solsveda.

cyklade iväg till gymmet och körde hårt på passet!!
överväger vilodag imorgon så min quadriceps femoris (framsida lår alltså) får vila och återhämta sig.

jag inser ju nu att jag bränt mig på hela baksidan!! vader, baksida lår och rygg men gumpen svider mest.
försöker smörja på med aftersun från ikea och aloe veragel, det enda jag har hemma.

har ätit knappt en deciliter quinoa med kanel, lite russin och lite kokoschips.
måste såå gå ned i vikt!!
känner mig stor och bred.
dock så hjälper ju inte musklerna till att göra mig slank men dom vill jag nog allt inte bli av med.
snarare det onödiga fettet runt mig.


Kommentarer
Postat av: katta

Tack för tipset!! :) JAg har köpt hem compeed nu faktiskt!! :D Härligt med hårt pass! Kram

2011-07-03 @ 10:13:08
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Frida Nyburg

Allt bra idag?



kram Frida

2011-07-03 @ 10:32:31
URL: http://fridasrunway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0