shrek i soffan.

total hysteri i morse, det kändes som att jag aldrig skulle komma iväg..
allt vart hysteriskt och panik och ångest paralyserade mig.
kom i alla fall iväg tillslut och kom i tid.


gjorde några fåniga knäböj och knäna gör ont efter det.
det känns helt djävla hopplöst och knäångesten är konstant.

mia kom på besök för en stund sen och påminde mig om att man fan inte äter godis!
jag gjorde som hon sa och förbannar min dåliga självdisciplin!!

nu ska jag straxt ta bort min gröna ansiktsmask som får mig likna shrek och gå och lägga mig.
försöker planera klädsel till morgondagen, har till och med tittat på smhi.. jag är patetisk.


Kommentarer
Postat av: ch

shysst kompis, peppar ni varann eller?

2011-06-13 @ 23:05:49
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0