så var det dax igen.

är i bråk med psyk.. igen..

min psykläkare lyssnade inte på mig när jag sa att han inte skulle skicka en tid under en period.
jag fick en tid och besöket uteblev såklart.
sedan så skickades det ytterligare en tid någon månad senare och jag är sämst och missar.

får ett brev som jag inte förstod att jag skulle svara på så nu är jag inte med i psyksystemet längre.

min dagliga medicin tog slut innan midsommar så jag ringde dom idag och fick då reda på att det går inte alls att skriva ut mer medicin till mig.

jag skrek och vart fruktansvärt upprörd och förtår verkligen inte hur man kan avskriva någon som går under medicinbehandling bara genom ett brev.

jag vet att jag är värdelös och borde hört av mig. men nu har jag inte gjort det och då anser tydligen psyk att jag borde gå cold turkey på min dagliga medicin.

som tur är så hade jag ett extra uttag redan på apoteket, vad otur var att jag hade en vid behovsmedicin där oxå som jag tog ut oxå.
sådana tabletter jag inte ska ta längre.
nu har jag kvickt fått i mig två stycken men det ska stanna där.

psyk skulle ha hört av sig till mig idag men det har dom inte gjort.
dom vet nu inte att jag hade ett uttag av dagliga medicinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0