min på-riktigt-fobi.

jag har på riktigt fobi för ormar.
min sambo vet om detta men igår fick sambo verkligen förstå att jag har verklig fobi.

jag har väldigt svårt att se ormar på bilder som i böcker och så, i läroböcker i skolan satte jag alltid post-it lappar för ormbilderna.
kan verkligen inte se ormar röra sig på tv.
och i verkligheten..

igår när vi parkerade såg jag en orm, började skrika och hyperventilera.
tror jag skrek på sambo som försökte lugna mig att jag inte kunde gå ur bilden utan att sambo var tvungen att köra bilen till porten.
så jag sitter i bilen och kan inte ta blicken ifrån ormen med pipande hyperandning och tårarna sprutande.

nu förstår sambo att det verkligen är en fobi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0