magen är svullen ändå så fyller jag på med läkerol..

när man fått så mycket fakta in i skallen så man inte tror det är möjligt att få in mer, då är det dax att klämma in ännu mera, allt har bara börjat.

vart ingen träning för mig idag(!) skulle vart och dansat men benhinnan ville inta vara med idag heller ju.
har gått i mina löpskor hela dagen för att ha det bästa stödet.

har tittat på ett par skor igen, dom som ska vara avbelastande för benhinnorna men jag har ju inga pengar alls till sådant.. vet inte om dom skulle ha hjälp mer än det psykiska då.

imorgon får jag se om det blir någon dans..

min arbandsklocka som jag fick nyligen har gått paj.. typsikt detta plastpåhitt..

man mage är svullen och jobbig nu oxå..

okej, nu något positivt.
..
det regnar inte..
något bättre än så..
jag har en gosig sambo som än så länge gitter med mig och mina infall och impulser, raseriutbrott och stressanfall.
oxå en mysig kisse von katt som visserligen inte vill ligga i mitt knä.

ska imorgon ringa sjukgymnast så jag får kollat upp både benhinnor och knän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0